ZADNJE NOVOSTI

Pratite najnovije novosti i događanja.

  • Upute za trening od kuće 6.-11.4.2020.(kadeti i stariji)

    Dobar dan svima, evo nas u novom tjednu. Dosad ste sigurno uhvatili ritam treninga, tako da ćemo ovaj tjedan malo stisnuti smile.Trening je usmjeren na razvoj opće bazične izdržljivosti, snage, ali i fleksibilnosti. Sa gumama moramo raditi kako bi "plivačke" mišiće gurnuli u opterećenje. Imamo 6 treninga u tjednu. 

    UVODNI DIO TRENINGA (10-15min)

    Prvo ćemo napraviti dobro zagrijavanje bez žurbe 10 minuta. Krenemo lagano a onda sve brže i jače pokrete.

    Poslije zagrijavanja napravimo 3-5 minuta vježbi skokova preko vijače.

    Nakon vijače radimo još nekoliko pred vježbi sa gumenim trakama. Ovdje se fokusiramo na ruke, ramena, leđa i prsa (sve vježbe koje smo i inače radili sa gumama na treningu). Po 10-tak ponavljanja.

    Još 2,3 minute radimo dinamički stretching. Ovdje se fokusiramo na istezanje u pokretu. Odradimo nekoliko vježbi za ruke, i nekoliko za noge.  

     

    Zatim idemo na glavni dio treninga (30-40 min), a on se sastoji od : 

    1.DIO 

    5 KRUGOVA, 4 VJEŽBE (kad napravimo 4  desetke pauza 30-60s) 

    10 Sklekova ( normalni, široki, uski, sa pljeskom, sa opterećenjem (naći nešto prigodno- boca vode, uteg, nekoliko knjiga).

    10 "Donkey kicks" (pogledaj na youtube).

    10 Iz sjedećeg položaja podizanje na noge i skok (sit to stand jumps)

    10 progresivni plank-izdržaj (ruka rame, ruka kuk, ruka koljeno…)  

     

    2.DIO 

    8x30 gume (2x zaveslaj kraul, 2x prsno, 2x delfin, 2x leđno). Nadam se da većina ima gume. Tko nema radi preskakanje vijače ili trčanje u mjestu isto 8x30. 

     

    ZAVRŠNI DIO TRENINGA (5 min) - ISTEZANJE

     

    Napomena: tko ima sobni bicikl, orbitrek traku za trčanje, ili može trčati na otvorenom isl. neka to odradi kao dodatni drugi trening.

     

    Ekipa, to bi bilo to, idemo jako, vidimo se i pitajte samo što nije jasno!

     

    Pozdrav! smile 

    #ostanidoma

    Napisano Nedjelja, 05 Travanj 2020 22:23
  • Upute za trening od kuće za plivačku sportsku školu 6.-11.4.2020.

     Dobar dan, djeco ! 

    Najprije idemo napraviti zagrijavanje 10-tak minuta.

    Krenemo polako tako da pomičemo glavu lijevo desno, zatim kružno, onda ramena, ruke, šake, kukovi, koljena u jednom pa u drugom smjeru, pa zagrijemo i zglobove šake, i stopala lagano kružeći.

     

    Kad smo napravili zagrijavanje svi koji su u mogućnosti rade preskakanje užeta (vijače) 5 minuta, a tko nema uvjete za uže može raditi umjesto toga ovu vježbu  "jumping jacks" isto 5 minuta. Pazite da ove vježbe izvodimo umjerenim tempom uz kontrolirano disanje.

     

    Onda idu glavne vježbe (9) koje ćemo raditi jednu za drugom cijeli krug, a potom imamo odmor 2 minute. Uz ova pojašnjenja imamo i slikovni prikaz vježbi. Broj ponavljanja, tj. trajanje svake vježbe naveden je ispod:

     

    1. ČUČANJ - 10 ponavljanja
    2. PLANK (IZDRŽAJ) - otprilike 30 sekundi
    3. ŠIROKI ČUČANJ - 10 ponavljanja
    4. SKLEK ( široko ruke, djevojčice mogu na koljenima) - 10 ponavljanja
    5. ISKORAK DESNOM NOGOM UNAZAD – 5 ponavljanja
    6. POLUTRBUŠNJAK – 20 ponavljanja
    7. ISKORAK LIJEVOM NOGOM UNAZAD – 5 ponavljanja
    8. BICIKL TRBUŠNJACI - 20 ponavljanja
    9. PODIZANJE KUKOVAA (MOST) - 10 ponavljanja
    10. LEĐNA EKSTENZIJA UZ PODIZANJE SUPROTNE RUKE I NOGE

     

    Kad smo napravili cijeli krug dobro odmorimo cca. 2 minute uz pijenje tekućine!

    Napraviti ćemo ukupno 3 kruga.

     

    Kad smo završili 3 kruga, lagano idemo na istezanje ruku, ramena, nogu (list, zadnja loža, kvadiceps).

     

    Napravimo ovaj tjedan 5 ovih treninga (npr. pon,uto,čet,pet,sub).

    Plivačice i plivači budite vrijedni i slobodno se javite trenerima porukom.

     

    Pozdrav! smile

    #ostanidoma

     

    Napisano Nedjelja, 05 Travanj 2020 22:13

NOVOSTI

OSVRTI

 

  • HPS - Lista uspješnosti klubova u 2019. godini

    Svake kalendarske godine Hrvatski plivački savez prati cjelokupan rad plivačkih klubova i prema posebnim kriterijima vodi rang listu uspješnosti klubova.

    Rang lista se vodi posebno u muškoj i posebno u ženskoj konkurenciji, a vrednuju se nastupi na državnim prvenstvima, broj registriranih članova, nastupi u reprezentaciji, organizacija službenih plivačkih natjecanja.

    PK Osijek Žito u muškoj konkurenciji zauzima 13. mjesto, a u ženskoj konkurenciji 15. mjesto prema listi uspješnosti klubova Hrvatske u 2019. godinu.

    Bravo!

     

    U prilogu se nalazi lista uspješnosti klubova u 2019. godini

    Napisano Petak, 13 Ožujak 2020 08:00
  • Ekipno prvenstvo Hrvatske, Split 7.-8.3.2020. (50 m)

    Najveće klupsko natjecanje ujedno i najzanimljivije održano je ovog vikenda u Splitu na plivalištu Poljud u 50-metarskom bazenu. Održalo se nadmetanje 16 muških i isto toliko ženskih ekipa,  a u dvije skupine po 8 ekipa, odnosno A i B prvenstvo. Na EPH smo nastupili sa 7 plivača i  8 plivačica.  Muška ekipa je izborila 6. mjesto u B prvenstvu, dok su djevojke zauzele 8. mjesto u A prvenstvu. 

    U A ekipnom prvenstvu u obje konkurencije pobjedu su odnijeli plivači i plivačice zagrebačkog kluba "Mladost". Pratili su ih također zagrebački klubovi "Dubrava" osvojenim 2.mjestom u muškoj i  3.mjestom u ženskoj konkurenciji, dok je kod muških 3.mjesto osvojila ekipa "ZPK-a" i 2.mjesto u ženskoj konkurenciji.

    Naš ženska ekipa je u najjačoj konkurenciji nastupila sa vrlo mladom ekipom, čak njih 4 su ml.juniorke (2006),  čime smo pružili priliku našim mladim djevojkama da nastupe uz bok najboljima u Hrvatskoj što će im biti veliko iskustvo za daljnji napredak.

    Muška ekipa se hrabro borila te su zauzeli 6.mjesto u B prvenstvu.

    Najistaknutiji plivači su bili Antonio Antunović sa novim klupskim seniorskim rekordom na 1500m i Marko Filipović koji je osvojio najviše bodova pojedinačno i u štafetama, a od  plivačica Klara Božičević. Isplivanih limita za PH je ukupno 21, od toga 15 A limita i 6 B limita. A limite za pojedinačno Prvenstvo Hrvatske su otplivali Klara Božičević, Sven Radić, Antonio Antunović, Marko Filipović, Filip Ovničević i Lucas Peterko.

     

    Čestitke!

    Napisano Ponedjeljak, 09 Ožujak 2020 13:03

Više

VIZIJA

biti dijelom života ljudi koji ih čini sretnijima, snažnijima duhom i tijelom, a na način da se ustrajnošću i trudom može sve postići. 

MISIJA

konstantno nastojati poboljšati kvalitetu rada te na taj način stvarati okruženje koje je magnet za sportske izazove i životne izazove.

NAŠE VRIJEDNOSTI

njegujemo odnose na svim nivoima te ih nastojimo prenositi na sve generacije. Dakako da nam je primarni cilj poboljšati sportski rezultat ali obavezno uz razvoj  ljudskih vrijednosti sportaša.

O NAMA

Saznajte nešto ukratko o nama ili pročitajte o povijesti našeg kluba.

Ukratko o nama

Stvorimo zajedno rezultate!

Izgradnjom Gradskih bazena 1999. godine Željko Lončar pokreće nastavak djelovanja plivačkog sporta u Osijeku osnivanjem plivačkog kluba Osijek čiji je prvi predsjednik i trener. Od samog početka u rad kluba se uključuju bivši plivači Omladinca, pa (uz aktivno treniranje i natjecanje), Saša Tompa preuzima poslove tajnika kluba, a Mihael Močković posao trenera u čemu mu pomaže i Rahela Janson. Glavni trener kuba 2002. postaje Ivan Szabo i na toj dužnosti je do 2008. kada uprava kluba dužnost prvog trenera ponovo dodjeljuje Mihaelu Močkoviću.

Više o povijesti

Plivanje u Osijeku

GALERIJA SLIKA

Pregled cijele foto galerije možete vidjeti ovdje.

UPOZNAJTE NAŠ TIM

...naši treneri...

Mihael Močković, glavni trener

Mihael Močković, glavni trener

091 611 2261

Antonio Čajo

Antonio Čajo

091 510 2152


Patricia Čorić

Patricia Čorić

091 129 4818

Juraj Kovačić

Juraj Kovačić

099 324 0882

Ana Dukarić

Ana Dukarić

091 952 4318


Dominik Kovač

Dominik Kovač

091 767 5974

Diana Trišler

Diana Trišler

091 320 9868

NAŠ NAPREDAK

Kroz našu vremensku liniju postojanja zaslužili smo i stvorili:

23

TRENERA

820

USPJEŠNIH PLIVAČA

12060

POLAZNIKA

520

NAGRADA

Zašto plivanje?

"djeca koja se u najranijem uzrastu bave plivanjem, savladavaju različite vještine ranije od ostale djece, a mnoge od njih su veoma važne i pomažu djeci u formalnom obrazovanju tijekom školovanja. Dječje intenzivno kretanje u vodi potiče pravilan rast kostiju i njihovo dobro oblikovanje, a doprinosi i razvoju kompletnog mišićnog sistema u čemu medicinska znanstvena zajednica vidi najbolju osnovu za pravilno držanje tijela. Razlika između temperature tijela i temperature vode dovodi do uspostavljanja termoregulacije, što redovnim plivanjem dovodi do jačanja imuniteta."

prof. Robyn Jorgensen

Do idućeg natjecanja

RASPORED DOGAĐANJA I NATJECANJA

Ovdje možete pregledati sva događanja kroz godinu.

PK ŽIto
  
:

KALENDARSKI PREGLED PRIJAVA SUCI PK OSIJEK

NAŠI SPONZORI

os-grb.jpgosijek.gifzito.gif